Chris Brown ska göra duett med Justin




Chris
Brown  kommer att göra en duett med Justin Bieber. R & B-sångare bekräftat det på sin Twitter, skriver: "Jag och @ justinbieber fick en SKORV / SMASH rekord för alla fans där ute toppen av det nya året! 2011. "

Samtidigt tweetade bieber oktober förra året o sade:
"Är ganska hyper just nu. för en ny singel slog sig ihop med en av mina vänner och en artist som jag brukade sjunga covers av youtube. BIG RECORD. SMASH! "

Två låtar kommer att släppas den 1 januari 2011 med Chris Brown som kallas "“Look At Me Now" och ett annat (ännu inte kända) featuring Justin Bieber.

Som ni vet är Justin ett stort fan av Chris Brown. Justin gjorde cover på hans låt "With You" youtube. Det bara en fråga om tid för dem att arbeta tillsammans. Om Chris Brown inte hade gått igenom hela "slå upp Rihanna" Jag är säker DUET skulle ha hänt för länge sedan.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: