JB's aggresiva livvakt?



Justin Bieber's livvakt ska nyligen ha hittat sig själv inför ett överfall med avgifter efter ett fotograf hävdade att mannen hade knuffat honom mot en SUV och allvarligt skadade ryggen.

Fotografen, Jason Nicholas, påstås ha hävdat att när han var utanför London Hotel i New York fredagen den 26 november försökte han ta ett fotografi av Justin Bieber.

Men hävdar fotografen som Biebers livvakt klev in och blev allt mer aggressiv mot honom för att försöka stoppa honom från att ta bilder.

Fotografen berättade E! Nyheter, ''Bieber kommer ut med en lite grupp, två livvakter, en hanterare och en annan person. Utan att blockera dörren, stack jag min kamera ut med min arm och sköt honom. Den livvakt slint. Han knuffade mig upp mot SUV. "

Han fortsatte vidare med händelsen, och sade, "Han var super aggressiva och det hände precis framför Justin Bieber, som fick rätt i bilen."

Fotografen har behandlats för att den presbyterianska Weill Cornell-sjukhuset, och var enligt uppgift diagnosen "ansträngd muskel" och släpptes samma dag och lämnade in en misshandel rapport efter vårdavdelningar 30 november.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: