Justin ber om ursäkt för sitt framträdande på tyska TV-show på grund av olycka



Justin Bieber var tvungen att avbryta ett framträdande på lördagskvällen på en tysk TV-varieté efter att en tävlande skadades allvarligt när han försökte ett farligt stunt.

Justin tog till sitt Twitter-konto för att förklara sin frånvaro på Wetten, Dass ... Visa efter det avblåstes efter olyckan där konstnären Samuel Koch skadade sig försöker göra kullerbyttor över fem bilar med Spring-powered styltor.

Justin twittrade:
"Vill bara låta mitt folk i Tyskland veta om att jag inte kommer att uppträda i Wetten Dass i kväll när en olycka har ägt rum och ... vi alla tycker inte det är rätt att fortsätta. Snälla be för Samuel Koch & hans familj som vi väntar och hoppas på hans hälsa och säkerhet. "

"Tyskland Jag är ledsen att vi inte kunde utföra ikväll men vissa saker är viktigare än att sätta på en show. Vi kommer tillbaka jag lovar. Tack"


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: