Justin gör ''Hockey'' kort


Tonåringen Justin Bieber, vars merchandising imperium omfattar sång, dockor och en linje av nagellack, är föremål för en ny serie samlarkort och klistermärken inställd på att träffa amerikanska butiker den här veckan, rapporterade Billboard måndag.

Linjen kommer att bestå av 150 olika kort och 30 klistermärken, med fem kort och en dekal som ett paket för ett pris av $ 1.99. (ca. 14 kr)

"Jag har alltid drömt om att vara en hockeyspelare och med min egen Trading Card", sa Bieber i ett uttalande. "Jag minns att jag samlade på hockey kort, så tanken att barnen ska njuta av mina kort som jag njöt av min hockey kort!''
Tonåringen Justin Bieber, vars merchandising imperium omfattar sång, dockor och en linje av nagellack, är föremål för en ny serie samlarkort och klistermärken inställd på att träffa amerikanska butiker den här veckan, rapporterade Billboard måndag.

Linjen kommer att bestå av 150 olika kort och 30 klistermärken, med fem kort och en dekal som ett paket för ett pris av $ 1.99. (ca. 14 kr)

"Jag har alltid drömt om att vara en hockeyspelare och med min egen Trading Card", sa Bieber i ett uttalande. "Jag minns att jag samlade på hockey kort, så tanken att barnen ska njuta av mina kort som jag njöt av min hockey kort!''

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: