Justin pratar om kyssen med Jasmine V



Justin Bieber pratar om den berömda kyssen mellan honom och Jasmine V. Han sade i en förhandsvisning för Barbara Walters "10 mest fascinerande folk 2010.

"Jag visste inte ens att någon tog bilder. Det liksom bara hände och jag vet inte. Det är inte jättekonstigt. Är det konstigt? "

"Jag tror att varje 16-årig kysser en flicka, rätt, så det är inte något utöver det vanliga", tillade han. "Jag bara kysste henne. That's about it. "

Tillfrågad av Barbara om bilderna innebar att de var dating, svarar Justin med ett nej, och upprepar att det var "bara en kyss."

För flera av Justin intervju, lyssna på de 10 mest fascinerande människor av 2010 särskilda torsdagen (december 9) vid 10 pm på ABC!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: