JB: "Mina farföräldrar skämde bort mig mycket"


Scooter Braun, Justin Biebber och Justins morfar.

Justin Bieber har öppnat upp om hur han tillbringade delar av sin barndom dåligt och hur hans familj bara överlevt på hans mammas låga lön
Justin pratade om att vara uppfostrad av sin mamma Pattie i en liten lägenhet i Ontario till Access Hollywood.

Han sade: "Vi var i en väldigt dålig lägenhet. Vi berodde bara på hur mycket min mamma gjort ... hur mycket hyran skulle bli. Jag hade inte mycket pengar, men som jag alltid haft en plats att bo, som jag alltid haft en måltid, du vet mina morföräldrar skämde bort mig mycket. "

Justin är fortfarande förvånad över hur han har slungats från att leva i en liten, fattig lägenheter till lyxiga hus på bara 2 år.

JB sade: "jag i princip var de som ... Jag kunde inte tro det, jag kan inte tro att detta händer."





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: