Justin Bieber vinner två EMA Awards Best Male & Best Push Artist

Tidigare under natten förlorade Justin Bieber  Best New Act Ke$ha på 2010 MTV Europe Music Awards, men han inlösta själv när han vann i kategorin Best Male. Han slog ut personrt som Eminem, hans mentor Usher, Enrique Iglesias och Kanye West för priset.

Han tog emot priset från "Hannah Montana"-stjärnan Emily Osment via satellit eftersom han var i egenskap av nattens digitala värd. Iklädd en svart skinnjacka och T-shirt, sa han till publiken på Caja Magica i Madrid, "Detta är fantastiskt. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Jag tror att alla andra artister i kategorin ingivelser för mig. Jag är hedrad att vinna detta. Det är en stor prestation. "

Titta Justin Bieber får utmärkelsen + tacktal




Och eftersom Bieber inte var där, spelade de videon till "Baby" - kanske för att påminna alla varför han fick priset. Bieber vann även priset för Best Push Artist.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: