Justin bryr sig verkligen om sina fans

'Justin Bieber Really Cares For His Fans'

Från Emily: När Justin var att komma igång gick han till olika radiostationer för att göra intervjuer och gratis meet & greet. Min bästa vän Daniela älskade Justin Bieber och ville verkligen träffa honom, men hon kunde inte gå eftersom hon hade cancer, hon kan inte gå eller prata.

Jag skrev Justin ett brev om Daniela
, och gav det till honom på Meet & Greet tillsammans med ett " be för Daniela armband " . Efter Meet & Greet var över, lämnade alla. Jag väntade i lobbyn för min mamma w / en vän, efter ett tag en säkerhetsvakt, och min mamma kommer gående till oss. De tog oss tillbaka till ett rum, där Justin stod, han gav mig en signerad bild, brev, och ett "Jag älskar dig också Daniela" affisch

Allt som han gjorde, tog vi några bilder med honom allt för Daniela, var han även bär armband. Cirka 30 minuter efter att vi lämnade Danielas hus så dök Justin Bieber upp vid hennes hus! Han sjöng för henne, gav henne sin gitarr plektrum, och pratade lite. Han verkade verkligen bry sig om henne, ta sig tid ur sin dag för att besöka henne. Ett par veckor senare gjorde Justin en live chatt, och han var iförd den "Praying For Daniela" armband vi hade gett honom. Några månader senare  var Justin att gå tillbaka till Q100 för ett privat konsert. Jag och Daniela fick biljetter,  Daniela var bättre och kunna lämna huset så vi fick åka till konserten. Medan vi var där såg Justins livvakt Kenny Hamilton Daniela, så han gick till Justin och berättade direkt. Han kom över och sa hej, då han flyttade oss till framsidan av linjen för meet & greet. Han frågade Daniela hur hon gör, och sedan frågade mig om hon började bli bättre. Han var verkligen glad att höra att hon började bli bättre. Jag träffade Justin ett par gånger efter det,

Och varje gång han ska säga mig nått , frågar han omedelbart hur Daniela mår. Justin Bieber gjort en skillnad i min bästa väns liv, vilket gör henne väldigt glad. Det är därför jag är ett stort fan i dag, inte bara på grund av hans musik men hur mycket han ärligt brydde sig om Daniela och göra henne glad. Jag vet att när han säger "jag bryr mig om mina fans", så talar han verkligen sanning.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: