JUSTIN HAR ÖVER NU 6 MILJONER FOLLOWERS PÅ TWITTER


Justin Bieber tackade sina fans igår när han nådde 6 MILJONER FOLLOWERS på socialt nätverk Twitter. Här är vad han hade att säga:


Bieber tweets slutade inte där, gick Bieber på att inspirera fans.

"Så låt mig dela upp det för dig ... det här är för alla barn där ute med en dröm ....
för varje person där ute som blir sagt du skränande vara någon eller åstadkomma något. för alla som drömmer om något mer ... "

"jag från en liten stad många har aldrig hört talas om ... mina föräldrar hade mig som tonåringar ... jag och min mamma bodde i en liten lägenhet ... ingen i min familj hade jag lämnat min stad eller området och jag trodde aldrig att lämna var möjligt .... men sedan u alla hittade mig .... och du har ändrat hela mitt liv och visade mig tillfälle i didnt trodde fanns. du lärde mig att # dreambig och # neversaynever.
Så tack så mycket"





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: