Justin, "Jag vill bli en ung pappa"

Justin visade till Access Hollywood: "Jag vill vara en ung pappa. Jag vill inte vara gammal och inte kunna sparka runt en fotboll. Jag skulle nog gifta sig runt 30. Jag är ung, jag kan producera denna bok, göra en film och jag gillar att vara ung och göra allt detta.

Även om Justin är den manliga musik ledare, sade han att han inte är så cool: "Jag är inte ens det häftigt, som på allvar .. Vad är så cool som du galen? Dessa flickor gråter, det är som om jag inte kan tro det, jag är så hedrad att du gråter, men jag vet inte, det är galet för mig! " På hans bok:

"Jag ville ha något med mina egna ord. Att beskriva vad jag går igenom och beskriva hur jag kom hit. Jag vill att folk ska se upp till mig, jag vill att folk ska säga: "Du vet, jag ser upp till dig". Humorn i det, det är bara roligt, det är kul. Det finns så många överraskningar här att du bara kommer att bli likadana, "Vad?" & En massa saker folk inte vet om mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: