Justin lanserar annan doft och det är för välgörenhet!



Vem tror du kommer att lukta bättre i det - Jasmine Villegas eller Selena Gomez?!?
Justin Bieber är en trevlig kille! WWD rapporterar att inte bara har super-upptagen sångare lånat sitt namn till en linje med nagellack (behållningen av som kommer att bygga välbehövliga skolor) men han utvecklar en doft, där vinningen går till välgörenhet!

Jag har redan rapporterat om tonåring sjöng sensation: s partnerskap med Etoile Nation som kommer att starta en linje av doftande armband och Dogtag i Wal-Marts rikstäckande dagen efter Thanksgiving. Enligt artikeln, denna nya doft (fortfarande under utveckling) är i samarbete med Ge tillbaka Brands och riktar sig mot Justins "äldre" fans (sen tonåring och uppåt.) Det kommer att finnas nästa sommar.

Justin skrev om doften lanseringen på Twitter och sade: "ett Par av er har frågat mig om en doft, och om jag följande i min storebror (Ushers) fotspår ... Ja du vet jag vill göra min egen grej och gör saker lite annorlunda så .... Ja, jag arbetar på en riktig doft som kommer att vara i varuhus nästa år ... "

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: