Justin säger Lil Twist är min "Homey"

MTV Shows
Justin är känd för att plaska i en värld av rap. Han utför inte bara rap delen av "Baby" när han sjunger låten live - eftersom Ludacris är inte alltid tillgänglig för att uppträda med sångaren - han till och med släppte en rap låt denna höst under rap pseudonymen Shawty Mane där han rappar Vado och Cam'ron's "Speaking in Tongues."

Nu väntar fansen på vad Justin och Young Money MC Lil Twist kommer att dela  med sig för världen på deras mixtape, några andra som Lil Twist nya Teased kommer kanske släppas snart. När MTV News kom ikapp med Justin på söndagen vid American Music Awards, sa han att han inte hade några ytterligare detaljer för att berätta om samarbetet.

"Jag vet inte mannen,
sade han med ett leende på läpparna.
"Lil Twist är min homei och vi arbetar bara för skojs skull."

Självklart, även om det inte blir något med mixtapen, har Bieber gott om projekt som redan pågår, bland annat släpps  My Worlds Akustisk denna fredag och hans 3-D film, "Never Say Never," nästa år. "Jag tror att detta är bara början, sade han. "Det finns så mycket mer att komma med och jag hoppas bara att jag har den karriär som Usher, min mentor, har haft."

Det är en känsla som Usher säger. "Det finns så mycket mer i  framtiden, eller åtminstone så finns det massor av saker som vi kan göra och kommer att göra, sade han.

"Och med stöd av mina fans, som kommer bara fortsätta att växa och växa och växa."


JDB

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: