Ne-Yo :

R & B stjärnan Ne-Yo har avslöjat att han hade uppmärksammat Justin Biebers talang redan innan Justin infördes i musikvärlden av rivaliserande Usher.

Titta Justin Bieber sjunger Ne-Yo's låt "So Sick of Love Song"




"Justin gjorde en cover på en av mina låtar på YouTube, som skapade en buzz. Han kom till en show och uppträdde och var otroligt då, men jag gjorde inget eftersom han var bara 11-år gammal, "thesun.co.uk citerade Ne-Yo som säger.

Fyra år senare provspelade bieber för Usher och undertecknades upp av etiketten Island Def Jam.

"Jag har inget att ångra, saker händer av en anledning. Han var inte tänkt att undertecknas för mig.
Usher har gjort bra - där han nu är där han är tänkt att vara, "Ne-Yo sa.

Ne-Yo anser att Bieber kommer att bli en ännu större raseri i framtiden.

"Jag känner mig fortfarande som om han räkna ut saker, när han får lite konkreta uppgifter han ska vara en kraft att räkna med.
Tio år från nu kommer ingen att sjunga "baby", det är bra men inte särskilt minnesvärd, sa han.

- justinbieberzone



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: