pray




Kolla Justin Biebers nya låten "Pray", låter han så mogen - vi älskar att han försöker dra uppmärksamheten till världens viktigaste frågor!
Gillar du hans nya singel?
Justin Bieber har vunnit hjärtan på miljontals unga flickor med sin kärlek-sjuka texter och melodiska beats, men i hans nya låt "Pray"  sjunger Justin om djupare saker i livet. Sången handlar om Justins önskan att hjälpa dem som lider i världen, och hans förhoppning att en dag svält, fattigdom och krig kommer att bli bättre.

"Jag kan inte sova i natt, vet att saker och ting  inte är rätt.
Det är i tidningarna, det är på TV, det är överallt där jag går. Barn gråter, soldater dör, får vissa människor inte har ett hem, "den 16-åriga pop sensation sjunger.

Sången är mer mogen än något Biebs har släppt tidigare. Inte bara låter han fantastisk, men han väcka allmänhetens uppmärksamhet och hoppas på några de största sociala problem som människor möter i dag.

Han croons, jag vet att det finns goda tider bakom att smärta, kan du säga mig hur jag kan göra en förändring?

Förhoppningsvis hans själfulla texter kommer att inspirera sina fans och andra kändisar för att hjälpa de mindre lyckligt lottade också.


Hollywoodlife

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: