Bieber drivs till tårar



Den kanadesiska sångaren, Justin Bieber vägrade att komma in i sin mammas bil efter att ha misslyckats med provet - han föredrar att gå hem i regnet och tjura på egen hand.

Super-säkra Justin hade tänkt att springa igenom testet och tjäna ett körkors tillstånd. Som skulle ha tillåtit honom att komma bakom ratten på sin 16 års present - En Range Over som han fått av sin mentor, Usher.

Men tonåringen Justin misslyckades med att göra testet och blev dryg medan hans mamma försökte få hem honom.
Justin sa: .. "Det fanns inte en chans att jag kunde sitta i passagerarsätet, jag grät som en 10-åring. Hon ringde mig när jag gick till hörnet av parkeringen och ställde mig på gatan, Jag kände varje bil som körde förbi, hur det knäckte mig"


"Någon tjej körde förbi, hon satt på mascara medan hon körde ner för gatan - men hon hade säkert ett körkort, hade inte hon det?"

"Någon kille åkte förbi i en lastbil, rökte en cigarett, som han kastade på gatan som om världen var hans askkopp".

"Jag vrålade efter honom, 'Jag hatar dig!' Det kändes så bra. Jag röt till nästa kille, 'Jag hatar dig också!
Och jag hatar dig! Och jag hatar dig!'"



Justin klarade sitt test en månad senare i april i Atlanta, Georgia, och har sedan dess kört en range rovers.


källa


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: