First Step 2 Forever: My Story


INFphoto.com


Den har äntligen kommit! Justin Biebers mycket efterlängtade självbiograf, 100% Official Justin Bieber First Step 2 Forever: My Story, den kom i butiker den 12 oktober och fans slukar den!
Justin har återigen antände Bieber feber med denna tryckta förundran och fansen diggar den!

Här är vad några av Justin's största fans hade att säga om den 240-sidors sensation:

HeyThereHillary tweets, "@ justinbieber ok, denna bok är galen. Rolig & inspirerande på samma gång :) Älskar det"

MoBieberLautner tweets, "@ justinbieber, jag började läsa ur boken för några timmar sedan, och jag kan inte sluta läsa :)

Vissa fans älskar boken så mycket att de redan har läst hela boken! BieberLoverNY twittrade, "@ justinbieber, jag har läst ut hela boken idag, den är så fantastisk så jag kunde inte sluta läsa :)

Boken är även ett trend ämne på Twitter! xcruushx twittrade " , läntar tills jag får # firststep2forever @ justinbieber "

Det låter som Justin har hittat ett annat sätt att toppa listorna.









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: