JB & robert


Justin Bieber är 16-år gammal med makt att göra vad han vill ... men tydligen vill han utmana sig själv och göra det svårt i dating världen genom att plocka upp tjejer med den hetaste mannen i världen, Robert Pattinson.

Detta började när Justin sade, "Jag älskar att prata med tjejer och gå på dejter. Mitt ideal wingman skulle vara Robert Pattinson. Vi bör gå till några showbiz partier och se vad som händer. Han landade tillbaka i Los Angeles förra veckan, så kanske vi kan gå och arbeta en del av magin. "

Jag klandrar inte de Biebs för att försöka, men om han verkligen vill "Somebody to Love" (pun intended), han behöver bara gå in i ett rum, springa händerna genom hans hår och han kommer få plocka av kullen . Han behöver inte någon hjälp.

Dessutom måste han få det medan den får är bra, någon gång hans karriär kanske inte på toppen av världen. Han kommer att hamna nästa Aaron Carter och kommer att drömma om den gamla goda tiden.

Klockan tickar, min vän!

Den Biebster berättade också för Daily Mirror vad hans första raden skulle bli när han var ute på stan.

"Robert säger att hans hår är en stor isbrytare så kanske vi kan gå upp till flickor och vara som," Vill du röra våra hår? "Vad sägs om att för en öppning linje? Sade han.

Justin, tycker du inte en bättre linje skulle vara något sådant? "Hej, jag Justin Bieber och detta är min vän Robert. Vi såg dig dreglar från andra sidan rummet, vi har servetter för dig, vill åka till vårt hotell? "

Ärligt talat, Justin, behöver du inte någon hjälp från Rob. Faktum är att du sa att du vill Rob som din vinge man, men han är hetare. Du skulle hamna sina vingar människan och få den mindre attraktiv chick ... det är en förlora förlora.

Plus, låt oss inte glömma - både du och Rob är båda från marknaden. (Justin dejtar hans 16-åriga turné kompis Jasmine Villegas, och R-Patz, är 24 dating sin Twilight co-star Kristen Stewart, 20.)

Bottom line: Justin inte behöver en vinge man, inte heller skulle han ha nytta av R-Patz vid hans sida hela natten. Slutligen, jag aldrig vill vara med på festen där de två killarna rulla upp - eftersom någon möjlighet att lämna med en dam är helt ut genom dörren när de är i huset!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: