justin om U smile:

Justin Biebers nya musikvideo "U Smile" är äntligen här.
Samtidigt Justin postat en mycket lång tweets idag den 1 oktober hävdade att han fortfarande är "SINGLE".

"... Varje intervju varje utställning jag frågade skulle jag uppdatera en fan .... Och en enda kille ... ja singel"

"... Svaret är ... ja ... jag skulle gå ut med den som jag föll för. och som skulle kunna vara ett fan. så videon är den historien ... "

"... Videon är jag träffar när hon är ett fan ... och jag faller för henne. Jag faller 4 hennes leende ... det är berättelsen om mig och henne .. och hon representerar alla u "

"Så när du tittar ikväll tänk dig att det är oss! när du ler, ler jag. njut. hoppas du gillar det. "#USMILE ".

Postat av: Melinda

okej:)

jag är också ett fan av Justin:D

Datum: 2010-10-01 Tid: 16:12:38 // Hemsida: http://melindanordlunds.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: