Justin's mamma pratar om att Återställa sig från droger & alkohol.

Getty Images
Justin Biebers mamma, Pattie Mallette var sexuellt utnyttjad som en lite flicka och fortsatte med att maskera sin smärta med droger, alkohol och sex, tills ett självmordsförsök ledde till ett hälsosammare liv - titta på hennes otroliga historia och se även Justin göra ett framträdande!

Justin Bieber kan vara en av det mest framgångsrika popstjärnor i världen just nu, men hans mamma Pattie's uppfostran an vara en helt annan - och mycket sorligare - histora. Som liten flicka var Pattie sexuellt utnyttjad av sin styvfar och hon fick inte berätta det för någon. Några år senare vände Pattie till sex, våld, droger och alkohol för att maskera sin smärta. Hennes liv vände sedan efter att hon försökt begå självmord.

"Alldeles för många unga flickor kränks sexuellt.
Det sexuella övergreppet började när jag var fem tills jag var 10. Det var ett slag du inte kan säga något om. Min pappa stack när jag var tre. Min mor gifte om sig. Det var ett ganska trasigt hem, "Pattie, som hade Justin utom äktenskapet när hon var 18, sade på den kanadensiska kristna talkshow, 100 Huntley Street, 2008.

Hon tillade: "När jag blev tonåring började jag experimentera med droger, alkohol [och brottslighet] för att döva smärtan ... Jag blev ganska hög eller berusad från det att jag vaknade till när jag gick till sängs. Jag flyttade hemifrån när jag var 15. Jag levde ett liv i synd, droger, alkohol och stjäla. "

Tråkigt nog började Pattie att känna sig hopplös och eländig och beslutade att avsluta sitt eget liv.

"Jag försökte ta livet av mig genom att stå framför en lastbil, säger hon. "Jag hamnade i den mentala avdelningen för att försöka begå självmord."

Tack och lov, besökte en gemenskap mentor förvirradande tonåringen på sjukhuset och inspirerade henne till att förändra hennes liv. Endast ett par år senare gav Pattie föda till sitt första och enda barn, Justin, när hon var 18 år gammal. Även om hon inte använde droger eller stjälde, hade Pattie en svår tid ekonomiskt.

"Som ensamstående mamma [säger jag ibland]: 'Jag har ingen aning om hur jag ska mata Justin", förklarade hon.

När Justin var 14 år gammal, upptäcktes hans musikvideor på Youtube och satt han genast i berömmelse
Vid tidpunkten för denna talkshow intervjun hade han just undertecknat med Usher och var på väg att flytta från Stratford, Ontario Kanada till USA

Såhär sa Pattie om sin son, "Han har det största hjärtat. Jag förtjänar inte det en bit från mitt eget handlande, från vad jag har gjort. Det är bara Guds godhet. "


Titta på hans mammas inspirerande berättelse nedan:





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: