"Fansens kärlek är inte riktig."
























Justin säger att kärleken hans fans har för honom "inte är äkta kärlek" och känner sig ensam på turnén!

Det ser ut som saker och ting kan bli ganska ensamt på toppen för Justin Bieber som till och med dissar sina fans  i hans senaste intervju! Justin satte sig ner med Daily Mail och när reportern noterade hur mycket hans fans älskar honom så svarade Justin: "Det är inte äkta kärlek. Man kan säga att det är, men det är inte. De vet inte vem jag är. "Aj!"

Justin, som reportern konstaterar hade haft en tuff dag på grund av röstproblem, säger också att han blir "ensam" på turné. "Jag vill umgås med mina vänner, men jag behöver trygghet, förklarar han. Han har dock en tillfällig lösning. "Jag ska hämta hit min hund i ett par veckor"

När vi  senare frågade om det finns några sångare han beundrar, eller om han vill vara som  berömda Justin (Timberlake), den Biebs svarar: "Jag ska göra en Justin Bieber."



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: