JB nominerad till 11 Billboard AWARDS

2011:as Billboard Awards nomineringar har kommit ut och Justin är nominerad till 11 utmärkelser.

De är;
1. TOP artist
2. TOP Billboard 200 album (my world 2.0)
3. TOP new artist
4. TOP social artist
5. TOP streaming song / video ("Baby ft. Ludacris)
6. TOP Billboard 200 artist
7. TOP streaming artist
8. TOP digital media artist
9. TOP male artist
10. TOP popartist
11. TOP popalbum (My world 2.0)

Hela listan:

Top Artist:
* Justin Bieber
* Eminem
* Lady GaGa
* Rihanna
* Taylor Swift

Top New Artist:

* Justin Bieber
* Taio Cruz
* Ke$ha
* Bruno Mars
* Nicki Minaj

Top Male Artist:
* Justin Bieber
* Drake
* Eminem
* Bruno Mars
* Usher

Top Billboard 200 Artist:

* Justin Bieber
* Susan Boyle
* Eminem
* Lady Antebellum
* Taylor Swift

Top Social Artist:
* Akon
* Justin Bieber
* Eminem
* Lady GaGa
* Rihanna

Top Streaming Artist:
* Justin Bieber
* Eminem
* Lady GaGa
* Rihanna
* Shakira

Top Digital Media Artist:
* Akon
* Justin Bieber
* Eminem
* Lady GaGa
* Rihanna

Top Pop Artist:
* Justin Bieber
* Black Eyed Peas
* Ke$ha
* Lady GaGa
* Katy Perry

Postat av: Anonym

Hej! Hur går det med designen? :) Jag vet att jag säkert är as jobbig nu men du gör så fina designs! så ja undra.. ja har skapat en till blogg en mer personlig om mig så kan du fixa design till den med? :) såklart mst du bli färdig med den du håller på nu men den andra är bilder på kändisar men också på mig.



Tack så mycket i förväg! du är bäst :)

Datum: 2011-04-14 Tid: 17:24:10 // Hemsida: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du vad de behövs int en skit snäll kille skulle fixa åt mig men tack så mkt ändå!<3

Datum: 2011-04-15 Tid: 16:20:36 // Hemsida: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: va bra!! säg till när du e färdig! längtar som fan :)

Datum: 2011-04-15 Tid: 17:00:04 // Hemsida: http://seldemi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: