Mark Wahlberg & justin gör film tillsammans.





Mark Wahlberg berättade för NY Mag att han arbetar med Justin Bieber en ny film: "Vi fixar det tillsammans. Ja. Vi gör det Paramount. Vi slog dem tanken och, du vet, vi pratar om att göra det. Han älskar idén. Han har skicka mig videon, en video av sig själv, och ja, jag tycker han verkligen är begåvad. "

Drama eller komedi? Mer av ett drama. Det är intressant, eller hur? Du vill veta. De kommer förmodligen att meddela det. De kan meddela att det ganska snart .. ungefär som en motvillig mentor i en innerstad miljö. Du vet, jag vill inte säga. Kommer du att sjunga och dansa? Nej, jag kommer inte och inte heller kommer han. I augusti sa Mark: "Världen behöver Justin Bieber. Justin Bieber är som den vita Tupac. Jämfört med många människor. "


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: