Justin's morföräldrar i bilolycka!

 

 

Justin morföräldrar Bruce och Diane har varit inblandade i en otäck bilolycka i Canada. Deras fordon skrevs av, men de överlevde. Detaljerna är oklara i detta skede. Bruce Dale - Justin morfar - har flera brutna revben, medan hans farmor Diane Dale undkom oskadd.

Justins mamma Pattie Mallette bekräftade olyckan på Twitter: "Mina föräldrar har varit med i en bilolycka idag. De åkte i ett dike och bilen förstördes, men tack och lov de lever! Min pappa har brutit revben. Snälla be för hans snabba läkning! Räkna dina välsignelser och förlåt alltid dina föräldrar. Du vet aldrig vad morgondagen kommer med!"

Det har inte varit något uttalande från Justin eller hans ledningen om kraschen

 

#prayforjustinsgrandparents

justinbieberzone
Justin morföräldrar Bruce och Diane har varit inblandade i en otäck bilolycka i Canada. Deras fordon skrevs av, men de överlevde. Detaljerna är oklara i detta skede. Bruce Dale - Justin morfar - har flera brutna revben, medan hans farmor Diane Dale undkom oskadd.
Justins mamma Pattie Mallette bekräftade olyckan på Twitter säger: "Mina föräldrar hamnat i en bilolycka idag. De bläddrade i ett dike och var bilen, men tack och lov de lever! Min pappa har brutit revben. Plz be 4 honom 4 snabb läkning! Räkna dina välsignelser och förlåta ur föräldrar alltid. U vet aldrig vad morgondagen har! "
Det har varit något uttalande från Justin eller hans ledningen om kraschen


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: