Justin är "en mycket självständig person".

justin_(8).jpg
Justin Bieber är "en mycket självständig person".

"Baby" sångaren är omgiven av ett team av rådgivare och chefer i större delen av hans genomsnittliga dag, och ser fram emot att ha lite tid att reflektera.

Till BANG Showbiz sa han: "Jag antar att jag är bra med att vara själv. Jag är en mycket självständig person, så att jag inte riktigt får vara ensam. Jag får inte mycket tid för mig själv.

Jag jobbar mycker, men på natten, det är då jag lägger ner min tid när jag lägger mig på sängen som tex att spela på min dator, kolla twitter och allt det där. Jag får aldrig könna till anonyma längre, inte riktigt.


Den 16-årige tonårings känslan förlitar sig på sin mor, Pattie Mallette och musik mentorn Usher för att hålla honom "jordad" medans han reser över hela världen på turné, och att vara omgiven av tonårsfans nästan var han än går.

Han la till Bang Showbiz: "Jag har några bra människor i mitt lag som hjälper mig att hålla mig jordad, min mamma är alltid med mig och det håller mig frisk, och Usher har varit där, så han vet, han hjälper till för att hålla mig frisk."

"Never Say Never", som kartlägger Justin påväg till berömmelse är på biografer nu.

översättningen - thefanofjustinbieber.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: