Justin förlorar 80,000 fans bara för att ha klippt sitt hår?




Justin
Bieber har just förlorat många fans eftersom han klippte sitt hår och fans slutade följa honom på Twitter.

Enligt dagstidningen Thisislondon.co.uk var Justin Bieber fans besvikna på det nya håret de slutade följa honom på Twitter. Drygt 80,000 av Justins 7,5 miljoner followers på Twitter hade beslutat att sluta följa honom på Twitter efter att han postat bilder på sin nya look.

Ett Bieber fan twittrade: "Jag kan inte tro att han gjorde det ... Inte sött JB."
Medan ett annat fan skrev: "Jag kan gråta Justin, varför varför varför?"

Lyckligtvis finns det alltid mer nya människor efter JB än människor som unfollow honom!

Är du besviken? eller nöjd med Justins nya look?


Postat av: elin

jag gillar hans nya frisyr och jag kan bara säga alla de som slutade följa honom på twitter var verkligen inte några riktiga fans!

Datum: 2011-02-25 Tid: 20:42:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: