Justin: Jag har många flickvänner!







Justin Bieber har en massvis med flickvänner - men de är alla vänner, inte älskare!

Det har gått rykten om att Justin och Selena är tillsammansa, men Justin tillade för några dagar sedan att han var singel.

"
Jag har flickvänner - alltså tjejer som är vänner," sa han.

"Du måste alltid vara dig själv med riktiga och bra människor ... dessa människor är alltid svåra att hitta i visa tillfällen."

Justin Bieber avslöjade nyligen att han förlitar sig med hjälp av sin sångpedagog att anpassa sin musik så att de passar med hans pubertet-röst, så det inte påverkar hans tal och musik, men han säger att han sköter det bra.

"Min röst håller definitivt på att förändras, så småningom," sa han. "Den har förändrats väldigt mycket sen sist när jag var här. Jag tror att allas röst förändras.. Det är bara hur du går igenom den. Jag har en stor sångpedagog som hjälper mig. "


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: