Bieber fan "cuttade"JB I Love på hennes arm.



Vem är tjejen bakom detta?
Hon är "Jessica Mazon. en 15-årig från Santa Carina, Brasilien.

Titta vad hon skrev sin blogg som är skrivet på portugisiska.

Men hur långt kan man gå egentligen? Jag tror inte direkt att Justin vill att hans fans ska göra såhär, hur mycket man än älskar han :S

Mitt namn Jessica Mazon, 15 från Santa Catarina. Jag är något komplicerad och något förvirrande. Jag är uppriktig även har många egenheter, är min kärlek till musiken obeskrivlig. Jag vill alltid få vad jag vill och drömma högt, älskar att skriva om allt, speciellt känslor. Jag gillar att använda all-star och jeans. Jag gillar inte kläder för mycket. Ibland kan jag bo hemma och tittar på film, ibland jag gillar att umgås med mina vänner. En av mina drömmar är att fara till Paris. Jag gillar inte folk knuffade? är det ingen som bättre än någon annan. Jag brinner för barn, hundar och sköt?. Jag säger mig själv. Jag gillar inte killar som gör allt för att visa upp, tror jag alla har något speciellt inne, väntar på att passa in någon annan.

Jag tror att kärlek är grunden för allt som kan förvandla människor och förändra världen. Jag är blyg, men upprörande. Jag är säker, diskret och indiskret. Jag behöver vänner runt mig, ibland känner jag mig ensam även när jag är omgiven av människor. Jag håller ofta mina känslor bara för mig, jag döljer att  tårarna faller. Jag älskar nallar i synnerhet "Fufi" (min björn), höga klackar, mat och dans vilt, skrika, hoppa och göra vad jag vill. Jag vill längre tillbaka, älskar att resa, jag älskar parfymer och röster lugnar mig.

Och slutligen kan jag säga att den viktigaste personen för mig i världen är, ja det är Justin Bieber, min största inspiration, vilket gör att jag tror, min största dröm, min fantasi kan en kille få mig att tappa anledning gör mitt hjärta ras, gör mig kunna ha modet att möta allt i livet .. Ja han är inte den genomsnittliga pojken men jag älskar honom, och han är mycket mer än så.

När smärtan inuti är för stor, måste vi göra det bättre på något sätt ..

Det är jag, full av brister och misslyckanden.

Förlåt att översättningen inte är så bra, men hon hade alltså skrivit det på portugisiska på sin blogg.

det är sjukt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: