För mycket på en gång

Tumblr_lf13zkecma1qfkei4o1_500_large


Föredetta tonårsidolen Debbie Gibson berättade för E! News om Justin Bieber: Det är för mycket som händer på en gång. Folk måste komma ihåg att även om ett barn är förnuftig under sina år proffesionellt och vet hur man klarar av showbiz, så är inte alla känslomässigt utvecklade.

Frågan varför Justin beter sig lite mer vuxet och plaskar runt på en jakt (båt) med ryktande flickvän Selena Gomez: Alla måste komma ihåg att Justin bara är 16 år. Om han inte är jordnära kommer han att förlora sitt förstånd.

Det är väldigt svårt för en förälder och anställda att säga nej till någon som står och skriver på checkar , och han är ett barn. Någon måste lära killen att respektera befälsordningen. Jag gick på min skolbal, jag gjorde alla milstolpar i mitt liv.

När man blir så känd när man är så ung som han är så går man igenom saker. Om jag kunde samla alla dom barnen/ungdomarna i ett rum, skulle jag säga "Du har inga superkrafter, du är en vanlig människa. Om du behöver ta en vecka ledigt, ta en vecka ledigt. Alla får dig att tro att om du gör det går världen under, så är det inte. Om du säger nej, sparar du förståndet till senare."


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: