Justin: "Jag är galen"

justin-bieber-justin-bieber-seventeen-usa-today-photoshoot-photos-olsen-twins-news-f2d42c74f8b8212dc0754a2f36a15a90.jpg


Den
16-åriga popstjärnan lider av sömnlöshet och kan inte sluta sig från att tänka hans nära och kära, karriär och "Gud" när han har huvudet på kudden på natten, men tror att hans problem är ett tecken på hans talang.


"
Jag är galen, Det är så min hjärna fungerar. Jag är inte normal. Jag tänker annorlunda - mitt sinne snurrar. Jag är bara ... galen. Men jag tror att de bästa musikerna troligen, sade han.

"Jag vänder drygt hela natten och tänker. Mitt sinne far iväg. Jag tänker på alla de saker som jag inte har tid att tänka under dagen - som familjen och Gud och saker som borde vara viktigare, men har inte tid att tänka , eftersom du bara fastnar i allt annat under dagen. "

Justin njuter av sin världsomfattande framgång, men han accepterar hans berömmelse, det har ett pris och han vet att han inte kan göra vad han vill och har ett ansvar för hans fans.

"Det är svårt att verkligen balansera mig själv. En vanlig kille, om han får influensa, får han bara åka hem. Men jag kan inte göra det ... Allt är viktigt. Men, du vet, min mentala hälsa är också viktig, sade han. "Även om jag är arg, så sätter jag bara ett leende på läpparna och fejkar. Det är inte ofta jag fejka. Jag vet att jag måste ge upp mycket av mig själv, eller mycket av mitt privatliv. "

Trots de problemen hans sångkarriär orsakat honom kommer Baby sångaren aldrig ge upp sin karriär och planer

"
Jag ser mig själv bara växar. Jag visste inte att något av detta var möjligt. Jag växte upp i en riktigt liten stad med lite pengar, och jag gillade att sjunga, men det var bara något som var en hobby, säger han. "Sen gick jag in i det mer, jag ville växa som en artist, som underhållare, och i princip göra allt perfekt. Jag ville göra allt så bra som jag kunde"

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: