Justin ringer Usher hela tiden.




Justin
Bieber ringer Usher "hela tiden".

Den 16-årige pop sensation är tacksam för det stöd för sin superstar mentor och vet att han alltid kan lita OMG Hitmaker för rådgivning.

"Jag ringer honom hela tiden," Bieber sade. "Jag ber om råd. Vi umgås. Han är nog det närmaste person till mig i musikbranschen. "

Bland de ämnen som sannolikt kommer att diskuteras av sångarna är dating, som den tonåriga stjärnan erkänner att han älskar den uppmärksamhet han får från kvinnor.

"Det är bra, du vet, sade han. "Jag är 16 och jag älskar tjejer."

Usher ingrep för att hjälpa stiga Justin till berömmelse när han upptäcktes video sharing webbplats YouTube av hans numera manager Scooter Braun.

Erinrar hans plötsliga stjärnstatus, säger Justin, "Jag hade precis börjat lägga ut videor på nätet och då är det bara kom till en punkt där de ville flytta mig till Atlanta och börja spela in låtar."

Men det är inte alltid alla glamoröst för Baby sångare, som erkände tidigare denna månad att han var tvungen att missa viktiga samtal efter hans mamma in hans kontrakt efter ett argument.

"Vi fick in ett argument om något dumt, och hon bara," Ge mig telefonen och jag var sa bara, "nej ", hon bara gick och ställde in, sade han.

"Om Usher vill komma i kontakt med mig? är det tufft. "

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: