Justin sammarbetar med Ester Dean?


Super duktiga och Grammy nominerade låt skrivaren Ester Dean som är känd för att ha skrivit superhits som Fireworks med Katy Perry och What's My Name med Rihanna, har nu berättat att hon precis är klar med en låt till Justin! Låten kommer vara ett soundtrack på hans kommande film Never Say Never!

"Första gången jag träffade Justin var han på ett America Idol  med Usher. Och Justin sa till mig: 'Omg, jag är ett jätte stort fan, jag älskar dina låtar!' då sa jag, 'Är du ett fan av mig? Haha. Jag är ett stort fan av din musik!' Han har talang! Han är väldigt lätt att arbeta med och han är jätte trevlig! Vi blev precis klara med lite musik till hans kommande film, jag kan inte berätta så mycket för jag vill inte avslöja någonting haha. Men det kommer bli skit bra!"

Postat av: emmi

ha en bra kväll! ♥

Datum: 2011-01-26 Tid: 17:45:05 // Hemsida: http://fashiontwisted.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: