Justin vill att Cheryl Cole ska spela roll som en sexig lärare på GLEE



Justin Bieber driver en kampanj för att få brittiska sångerskan Cheryl Cole en cameo plats som en sexig lärare "Glee".

Justin berättar för The Sun: "Jag ska berätta för Glee producenterna att det måste vara i det avtal som Cheryl blir en del i showen också. Cheryl och den visar att totalt mening. Det handlar om människor som ser bra ut och kan sjunga och dansa . Det är helt Cheryl "

"Jag har sagt till henne varje gång jag har sett henne att så fort hon landar i USA för" The X Factor

 "Jag kommer att jobba med henne. Glee är ett bra sätt att introducera henne till USA - alla tittar på det. Hon är vacker, men jag är inte säker på att hon riktigt kunde komma undan med att spela en student. Det skulle vara bra om hon spelade en vikarie och tar ett sabbatsår från England eller något. Kan ni föreställa er hur het Cheryl skulle se ut som en lärare? "

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: