Pattie arg på Justin pga St. Lucia bilderna!



Justin Bieber's mamma var inte glad när hennes son fångades med Selena Gomez under en yacht resa i St Lucia.

Enligt New York Post skvallersidor Page Six, gick Pattie Mallette det första bästa flyget mot St. Lucia för att ge Bieber en utskällning. "Justin och Selena anlände ett privat jetplan tillsammans från Atlanta med vänner och hans manager", säger en källa.

"De tog sedan en helikopter tillsammans till orten, där de stannade i två villor och firade nyårsafton. De var fast beslutna att stanna osynliga, men någon hade postat en bild av orten på Twitter."

"Selena åkte den 2 januari och lämnade Justin ensam kvar med sin livvakt, i tid för sin mamma att komma fram."

Justin har tidigare visat hur hans mamma straffade honom genom att blockera hans abonnemang.

"Mamma reser med mig", sade han. "Vi bråkar ja, jag tror att varje förälder och son har gjort det, men jag älskar min mamma. Jag tycker det är bra hon reser med mig, men ibland behöver jag en paus eftersom jag är med henne 24/7 men jag älskar henne, jag gillar att vara med henne".



- www.justindrewbieber.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: