Selena Gomez, du är helt Justin's typ! "en rolig, brunett tjej"





Enligt
Justin kriterier, är Selena perfekt - så länge hon lämnar Uggsen i garderoben.
Selena Gomez och Justin Bieber skulle kunna vara en match made in heaven. Hans ideal flicka? "En rolig, brunett tjej som kan ha civila konversationer," berättade Justin för tidningen. Låter som Selena. Men det är definitivt en dealbreaker för JB.
Biebz gillar inte lurviga stövlar, oavsett hur bekväma: "Men inga Uggs. De är fula! "

Justin gör det till ett "prioriterade" hittills, fortsätter han. "Men det är svårt med min mamma alltid runt. Hon är sträng och behandlar mig fortfarande som jag är 15 ", medger han. "Som om jag fortfarande inte sover 1 am, kommer hon och tar min dator ifrån så jag kan inte vara den hela natten."

Nyckeln till att gå  dejter slår platser som inte lockar alltför mycket uppmärksamhet. "Jag går till lågmälda platser där jag inte kommer att bli bombaderad," Justin säger. "Jag menar, jag tänker inte ta henne till Walmart i New Mexico. Det skulle inte vara ett bra utseende. "

Men oroa dig inte Beliebers, om Selena och Justin någonsin kalla det slutar, kan du faktist ha en chans att dejta din dröm pojke. "Jag har aldrig gjort det, men det beror," bekänner Justin.

"Mina fans har en tendens att förfölja mig, att de inte kan bli för mycket av ett fan, säger Justin. "De kan gilla min musik länge de inte är galna."

Wow, gissar att Selena inte får störa ut till "Never Say Never" vid varje vaken stund. Om hon gjorde det skulle Justin förmodligen skicka hennes packning!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: