Selena har fått dödshot




Selena
Gomez har fått dödshot från fans eftersom hon dejtar Justin Bieber. De bilder som kom ut i dag visar Selena och Justin Kyssas på en yacht båt i St Lucia.

Nedan finns några av dödshot Selena har fått

-
Rosor är röda, violer är blå, @ SelenaGomez om du ska bryta @ justinbieber's hjärta kommer jag att döda dig:3
- @ SelenaGomez hora cancer hora .. det är som att döda mig själv cuz jag såg dig och Justin kyssas väl tack Selena tack nu är dödar jag mig själv.
- @ SelenaGomez Jag ska döda dig Jag svär GUD!!
- @ SelenaGomez Om du är Justins fickvän kommer jag döda dig I HATE YOU:@!
- @ SelenaGomez håll dig borta från Justin ped0phile, retard vänta jag ska döda dig på natten under din illaluktande säng

Beliebers ... Jag tror inte att detta är nödvändigt. Låt Justin vara glad! Han kan inte vara singel för alltid, eller hur?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: