Justin och Selena ska spela en privat konsert hos David Beckham

Justin har accepterat att spela en privat konsert hemma hos David och Victoria Beckham i utbyte mot några fotbolls lektioner av fotbollsstjärnan. Som tidigare rapporterats, Davids pojkar, Brooklyn, Romeo och Cruz är fans av Biebs. Senast juni skickade Justin tre signerade gitarrer till pojkarna. Justin berättar för Storbritanniens Closer Magazine:

"Jag har gått med på att ge pojkarna en privat konsert på deras hus - om David ger mig vissa privata fotbolls lektioner! David är en fantastisk pappa, och han berättade hur glada grabbarna skulle bli, så jag var tvungen att säga ja .... David säger att mina skivor alltid spelas i hushållet, David och Victoria är båda riktigt coola, så jag är glad att tvinga. "

Justin tänker föra sin flickvän Selena Gomez för framträdandet, nu när Beckham har välkomnat sin första dotter, Harper Seven till familjen.
Han tillägger, "Nu när de har en flicka, kanske Selena måste komma också, och spela en låt till Harper."

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: