Justin pratar om högskola och matematik

 

Justin går inte på gymnasiet som pojkar i sin ålder på grund av hans karriär, men han insisterar han har gjort bra med sin handledare på turnén och tror fortfarande att det finns en chans att han kan komma inhögre utbildning eller högskola, rapporterContactMusic.com.


Justin sa: "Om det är kompatibelt med min karriär kunde jag ha ett skott på det, men för tillfället är det inte något jag fokuserar på. Jag reser med en handledare hela tiden men jag är inte så in i skolan. Det finns några ämnen som jag verkligen inte kan ta hand om, så som matematik. "

Även om han har ambitioner att gå på college, insisterar Justin att musik är hans passion i livet.

Postat av: Mimmi

sv: ja lägg in den så fort som möjligt :DDDD<3

Datum: 2011-07-20 Tid: 15:22:48 // Hemsida: http://senditon.blogg.se/
Postat av: Mimmi

OMG DEN ÄR SÅ JÄVLA FIIIIIN <3

In loove <3

Tack så hemskt mycket,en av de finaste vi haft <3

Datum: 2011-07-20 Tid: 20:40:07 // Hemsida: http://senditon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: