Justin: "förhoppningsvis kommer nästa album bli enorm"




I en intervju med MTV, uttryckte Justin sin önskan att arbeta mycket med sig själv. Justin är för närvarande i planering och inspelning för hans nästa album.
Här är vad han berättade för MTV:

"Jag vill arbeta mycket med mig själv. Och jag vill skriva en hel del själv. Jag kommer att arbeta med en massa andra producenter och sånt, men jag bara skriver en massa, skriva på turné. "Jag skriver om hur jag känner och producera. Jag har producerat på min laptop. Jag har verkligen varit inne i den och förhoppningsvis kommer nästa album bli enorm. "

"Jag har gjort en hel del på min akustiska gitarr, så det kommer att ha den känslan. Jag kommer inte riktigt begränsa mig. Jag tror att musik är musik och genre, jag menar, jag vet att det är country musik, det är rockmusik, men min musik är annorlunda. Min röst är inte avsedd för någon stil. Jag vill bara göra musik. "

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: