BELIEBER SKICKAT DÖDSHOT TILL RICKY GERVAIS!

Efter att den brittiska komikern Ricky Gervais gjort narr av Justin medan han var värd för Golden Globe Awards i söndags började beliebers attackera honom via Twitter.
Under sitt tal sa Ricky: "Enda sättet Justin kommer kunna göra en tjej gravid  är om han lånar en av Martha Stewarts gamla kalkon basters."
Men hans skämt berörde beliebers och arga fans slog till på Twitter ,med dödshot.
"Du vet inte vad du snackar om Justin Bieber, du är en elak j***l, du vet inget," twittrade någon.
En annan skrev: "Ricky Gervais. Jag hatar dig. Jag älskar Justin Bieber! Bråkar du med Justin så dödar jag dig. "
Detta twittrar Ricky sen: "Påväg ut ur stan nu. Bieber fans gillar mig inte. Det är läskigt sk** Ha ha. Hejdå LA. Hej NY! "
Men Gervais är inte orolig för arga fans efter att ha gjort  ännu mer narr av fansen.  Han twittrade en bild med sig själv och en hund och skrev " OK. Jag har tillräckligt med skytt mot Bieber Fansen".
Efter att den brittiska komikern Ricky Gervais gjort narr av Justin medan han var värd för Golden Globe Awards i söndags började beliebers attackera honom via Twitter.
Under sitt tal sa Ricky: "Enda sättet Justin kommer kunna göra en tjej gravid är om han lånar en av Martha Stewarts gamla kalkon basters."
Men hans skämt berörde beliebers och arga fans slog till på Twitter med dödshot.
"Du vet inte vad du snackar om Justin Bieber, du är en elak j***l, du vet inget," twittrade någon.
En annan skrev: "Ricky Gervais. Jag hatar dig. Jag älskar Justin Bieber! Bråkar du med Justin så dödar jag dig. "
Detta twittrar Ricky sen: "Påväg ut ur stan nu. Bieber fans gillar mig inte. Det är läskigt sk** Ha ha. Hejdå LA. Hej NY! "
Men Gervais är inte orolig för arga fans efter att ha gjort ännu mer narr av fansen.  Han twittrade en bild med sig själv och en hund och skrev " OK. Jag har tillräckligt med skydd mot Bieber Fansen".

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: