JUSTIN BLEV 3 TIMMAR FÖRSENAD TILL SIN PHOTOSHOOT!

Justin missade sin chans att få vara med i ett porträtt bok med stora stjärnor efter att störa fotografafen när han anländer tre timmar försent till sin photoshoot.
Rob Shanahan har gjort en karriär att fotografera kända ansikten, bland rocklegender Sir Paul McCartney, Sir Elton John och Rolling Stones.
Men han avslöjar att den första toppen celeb väntande var Justin Bieber - och när han äntligen kom, var Rob Shanahan mindre än imponerad av resultatet av deras möte. Han beslöt att inte ha med några bilder på Justin i sin nya bok.
Rob berättar för Minneapolis Star Tribune, "Någon frågade mig vem jag inte lät vara med i min bok - Justin Bieber. Jag fick vänta på han i tre timmar. Ingen har någonsin låtit mig vänta mer än 10, 15, 20 minuter. "
"Det var inte en stor fotografering. Jag kände inte något samband. Jag slutade bara upp och tog bort honom ur boken. "Tillade han

Justin missade sin chans att få vara med i ett porträtt bok med stora stjärnor efter att störa fotografen när han anländer tre timmar försent till sin photoshoot.

Rob Shanahan har gjort en karriär att fotografera kända ansikten, bland rocklegender Sir Paul McCartney, Sir Elton John och Rolling Stones.

Men han avslöjar att den första toppen celeb väntande var Justin Bieber - och när han äntligen kom, var Rob Shanahan mindre än imponerad av resultatet av deras möte. Han beslöt att inte ha med några bilder på Justin i sin nya bok.

Rob berättar för Minneapolis Star Tribune, "Någon frågade mig vem jag inte lät vara med i min bok - Justin Bieber. Jag fick vänta på han i tre timmar. Ingen har någonsin låtit mig vänta mer än 10, 15, 20 minuter. "

"Det var inte en stor fotografering. Jag kände inte något samband. Jag slutade bara upp och tog bort honom ur boken. " Tillade han

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: